måndag 21 april 2008

Entourage

Måndag igen, hoppas ni haft en skön helg! Jag har jobbat hela helgen, så mycket till helg har det inte blivit för min del iallafall. Sommaren närmar sig och jag tar nu studenten om lite mer än en månad, fattar inte att det är sant! Tiden går snabbt när man har roligt. Iallafall, idag har jag letat up några fräscha godbitar som jag tänkt bjuda på. Grymma tunes, ta för er!
vann Pete Tong Fast Trax för ett par veckor sedan. NICE

Tung Electro-House, bomb

Samba feeling! Cool
......................................
*BONUS*
Grym gammal låt från Arias, Myyysss!

/Hooft



1 kommentar:

Anonym sa...

"Deadmau5 - Stop dance" is actualy "Second Life - Supernatural (darone remix)"

https://www.beatport.com/en-US/html/content/release/detail/104959/supernatural
this is the link for verification