fredag 11 april 2008

Weekend

Äntligen Fredag!!! Helgen har anlänt och vad vore än helg utan lite ny frääsig house musik? Idag har jag letat en hel del efter nya låtar och lyckats få ihop en och annan godbit. Förresten är det någon som har en request på något så var inte rädd att droppa en kommentar. Jag ska försöka lägga upp låtarna så gott jag kan.

DJ DLG Feat. Reinita Nunez - Loving Moi (Chris Kaeser Remix) Hot*

Thomas Sagstad - Playmode (Original mix) Nintendo melodi, cool.



Petter - Some Polyphony Inte riktigt min typ av musik, men denna gillas.




Hug it!
/Hooft

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Mr/Mrs ??

I'm contacting you as owner and publisher of Thomas Sagstad's work. We would like you to remove Thomas Sagstad's work from your site or else you will be hold accountable to loss of sales and we will have to take legal action.

Kindly Regards,
Ulas Koca

Unknown sa...

Dear Ulas Koca

Posting links is not a crime. The ones who clicks on them does it on their own will and responsibility. So, Ulas, your legal actions will never go through and you will come out as the loser.

Good bye.

Hooft sa...

Hello Ulas Koca

Im going to remove Thomas Sagstad´s work from the blog. What so ever im only posting links on this blog and there is nothing "illegal" about that. I hope you understand that.

Hooft

Anonym sa...

Thanks for understanding and your consideration.

Kindly Regards,
Ulas Koca

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

bra där

Anonym sa...

jag vill ha en låt med namnet sigrid i refrängen